بررسی اصلاحات در باورهای آموزشی معلمان: مقایسه معلمان پیش از خدمت و معلمان تازه کار

پریسا اطلاع؛ دکتر حسین سعدآبادی مطلق؛ دکتر سعید یزدانی

دوره 11، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 55-75

https://doi.org/10.22049/jalda.2023.28028.1471

چکیده
  باورهای آموزشی به عنوان یک مفهوم مهم در روانشناسی یکی از تأثیرگذارترین و تعیین­کننده­ ترین عوامل در موفقیت فراگیران زبان انگلیسی است. اخیراً باورهای معلمان توجه بسیاری از محققین را در زمینه آموزش زبان انگلیسی به خود جلب کرده است. بنابراین مطالعه حاضر به بررسی باورهای آموزشی معلمان مبتدی غیربومی و میزان تغییر یا اصلاح باورهای ...  بیشتر